Sunday 8 December 2013

Comel Guest House Apartments Gambang

keluar je dari tol Gambang, jalan sikit, anda dah boleh nampak Universiti Malaysia Pahang di kiri anda, dan Comel Guest House Apartments Gambang di sebelah kanan :)

Comel Guest House Apartments Gambang adalah studio apartment (1 bilik) yang amat selesa dan convenient terutamanya jika anda ada urusan kerja di sekitar kawasan Gambang. Apartment ini terletak di atas deretan pelbagai jenis kedai untuk memudahkan anda mencari peralatan harian, makan dan minum, pakaian serta khidmat cucuian dobi ~ ada beberapa kedai makan, dobi, 7 Eleven, kedai komputer dan butik pakaian wanita.

Comel Guest House Apartments Gambang terdiri dari 2 unit apartment.

UNIT A. Disewarkan pada kadar RM180 satu malam. Terdapat ruang tamu, ruang makan untuk 6 orang, ruang penyediaan makanan, 1 bilik air dan 1 bilik tidur yang boleh memuatkan 3 orang (1 katil queen + 1 katil single). Unit ini menghadap Universiti Malaysia Pahang yang hanya berada di seberang jalan dan boleh ke sana melalui jejantas di situ.


*nak tengok gambar Comel Guest House Apartments Gambang - UNIT A, sila klik sini  :)

UNIT B. Disewakan pada kadar RM150 satu malam. Terdapat ruang tamu, ruang makan untuk 4 orang, ruang penyediaan makanan, 1 bilik air dan 1 bilik tidur yang boleh memuatkan 2 orang (1 katil queen). Unit ini menghadap kawasan yang belum dibangunkan dan pemandangannya sangat indah. Anda dapat nikmati keindahan matahari terbenam dari unit ini. Sekolah sukan juga dapat dilihat dari unit ini kerana ia hanya bersebelahan dengan apartment ini.


*nak tengok gambar Comel Guest House Apartments Gambang - UNIT B, sila klik sini  :)

No comments:

Post a Comment