Tuesday 25 February 2014

Waterpark

Di Kuantan ni, waterpark yang glemer Bukit Gambang Waterpark lah. Ada banyak jenis rides, slides, pool dan macam-macam lagi. Dalam banyak-banyak benda yang ada kat waterpark, apa yang u ols paling suka?Apa pun pilihan anda, rasanya ramai yang suka tunggu air "baldi besar" ni jatuh kan? hehe



Musim cuti sekolah memang ramai yang datang sini. Cuti bulan Mac paling sesuai datang sebab biasanya cuaca baik masa tu.

Kalau plan nak pegi Bukit Gambang Waterpark cuti sekolah nanti, bolehlah stay di homestay kami ;)
COMEL Homestay Gambang Damai paling dekat, betul-betul depan Bukit Gambang Resort City; ada 3 bilik, sesuai untuk anda yang family besar atau datang 2-3 family bersama-sama (Rate: RM180/malam). Kalau nak penginapan ala-ala hotel, boleh stay di COMEL Apartments di Gambang Perdana (dekat dengan plaza tol Gambang). Ni studio apartment, maksudnya satu bilik sahaja. Ada 2 jenis apartment - UNIT A (RM180/malam) dalam bilik ada 1 katil queen dan 1 katil single, kat ruang tamu pun bole tidur (ada tilam extra), satu rumah aircond, memang selesa. UNIT B (RM150/malam) dalam bilik ada 1 katil queen.

Basically ada 3 COMEL Homes kat Gambang:
1. COMEL Homestay Gambang Damai. RM180. 3 Bilik Tidur (master bedroom aircond)
2. COMEL Apartments Gambang Perdana, UNIT A. RM180. 1 Bilik Tidur (1 katil Queen dan 1 katil single)
3. COMEL Apartments Gambang Perdana, UNIT B. RM150. 1 Bilik Tidur (1 katil Queen)

untuk booking/pertanyaan, boleh contact Pn Anisa 018-9000-285, tq :)


No comments:

Post a Comment